LÜTFEN HİKAYELERİMİ OKUYUN PİŞMAN OLMAYACAKSINIZ EMİN OLUN :)

25 Ocak 2015 Pazar

Gizemli Adam

Sıkkındım.Ama çok çok az da olsa keyfim vardı.Ateşim vardı.Hastaydım.Biraz uyumaya odama çıktım.Kapı koluna elimi koyar koymaz,zil çaldı.Kargo gelmişti.Ben odamda uzandım.Annem geldi.Kargo bana imiş.Açtım.İçinde mektup vardı.Adı yazmıyordu ama senden intikam alacağım yazıyor parantez içindede,Korkunç Sesle Okuyun.Yazıyordu.Kimdi acaba ?Anneme bundan söz etmedim.Mektubu okuyunca zaten birden iyileşmiştim sanki.Dışarı çıktım.Biri bana yaklaştı.Şapkası vardı.Yüzü gözükmüyordu.Vee...                                                                                                                                                                        DEVAM EDECEK                                                                                           Not:resim yok çünkü DEVAM EDECEK :)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder