LÜTFEN HİKAYELERİMİ OKUYUN PİŞMAN OLMAYACAKSINIZ EMİN OLUN :)

19 Ocak 2015 Pazartesi

Arkadaşlığın Gücü Adına 2

Üşüyordum.Korkunç bir fırtına vardı.Yağmur diri diri yağıyor,yere düşünce; Şaaaap! diye ses çıkarıyordu.Eve gitmek istiyordum.Sırılsıklam olmuştum.Eve eninde sonunda geldim.Direkt kalorifere gittim.Isınınca üzerimi değiştirdim.Sıcak bir banyo yapmaya duşa girdim.Çıkınca Bir az bilgisayardan yurt dışında olan arkadaşımla görüntülü konuştum.Beni özlemişti o da ben gibi.Birbirimize derslerini sorup bizim annelerimiz ile hazırlamış olduğumuz kitap okuma etkinliğinden söz ettik. Haa bu arada kitap okuma etkinliğinden söz etmemiştim değil mi ? Biz arkadaşım Muhammet ve annelerimiz ile bir kitap okuma etkinliği düzenledik.Mahalledeki bazı çocukları da davet etmiştik.Annelerimiz en çok kitap okuyana kendi resmi olan bir rozet hediye ediyorlardı.Muhammet'in annesinin bir tanıdığı bir arkadaşı rozet hazırlıyormuş bizim de hoşumuza gitti.Her gün 15-20 dakika kitap okuyorduk. Bu da bizim kitap okuma alışkanlığımızı artırıyordu.Muhammet yarın yurt dışından geliyordu devam edecektik .Ertesi gün Muhammet geldi. Birbirimize sarıldık  çok mutluyduk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder